czwartek, 26 stycznia 2023

Wpis 423. Wypadki po zastrzykach w ruchu lądowym i powietrznym

 

Źródłowpisu i zdjęć: https://realrawnews.com/2022/11/another-vaxxed-pilot-crashes-and-burns/

Michael Baxter, 23 XI 2022

Pilot stacji telewizyjnej W.B.T.V., partnera C.N.N., który niedawno przyjął zastrzyk przypominający na kowid-19, zginął we wtorek po południu, kiedy śmigłowiec, którym pilotował, wymknął się spod kontroli i rozbił się na polu w pobliżu autostrady międzystanowej nr 77 w Charlotte w Północnej Karolinie. Pasażer Jason Myers, meteorolog, również poniósł śmierć na miejscu.

Chociaż Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu nie opublikowała jeszcze wstępnego sprawozdania z wypadku, dwa źródła w W.B.T.V. powiedziały Real Raw News (Samym Suchym Faktom), iż pilot Chip Tayag otrzymał czwartą dawkę zastrzyku na kowid-19 na cztery godziny przed fatalnym lotem. Oba źródła wypowiedziały się o tym jedynie pod warunkiem nie ujawniania ich nazwisk, ponieważ, jak powiedziały, prawnicy WBTV wydali rozporządzenie skierowane do wszystkich pracowników, żeby unikać wspominania o zastrzykach podczas omawiania katastrofy lub nie poruszać tego tematu w ogóle, ani na antenie czy poza nią.

Wielu pracowników stacji telewizyjnej W.B.T.V. w Charlotte wiedziało, że Tayag został świeżo zaszczepiony, gdyż otwarcie chwalił się swoim obecnym stanem zaszczepienia i prosił współpracowników, aby byli na bieżąco z ich szczepieniami.

„Chip uwielbiał swoje zastrzyki" – powiedziało jedno z naszych źródeł. „Kiedy tylko usłyszał, że ktoś nie jest na bieżąco ze swoimi zastrzykami albo dawkami uzupełniającymi, to od razu zabierał głos w tej sprawie”. Owego ranka był w studia aby złapać Jasona. Chip uśmiechał się i wskazywał na mały plaster na ramieniu i wszystkim mówił, że dostał jeszcze jeden zastrzyk zgodnie z zaleceniami C.D.C. (Centers for Disease Control and Prevention – Placówka Kontroli i Przeciwdziałania Chorobom). Miał się wtedy dobrze, wyglądał na zdrowego i dowcipkował.

Drugie źródło potwierdziło tę historię dodając, iż Tayag był wykwalifikowanym i kompetentnym pilotem z 20-letnim doświadczeniem lotniczym i tysiącami godzin lotu na należącym do stacji śmigłowcu Robinson R44, który od 1999-go roku jest najlepiej sprzedającą się maszyną lotnictwa ogólnego na świecie. Zbudowany przez Robinson Helicopter Company, R44 ma doskonałe parametry bezpieczeństwa; zdaniem pilotów jest niezawodny, pewny, szybki i łatwy w prowadzeniu.

R.R.N. (Samym Suchym Faktom) nie udało się uzyskać dokumentacji konserwacyjnej R-44 należącego do stacji telewizyjnej W.B.T.V.

„Poczekamy i zobaczymy, co ma do powiedzenia N.T.S.B. (National Transportation Safety Board – Krajowa Rada Bezpieczeństwa Transportu), ale trudno mi uwierzyć w to, aby Chip stracił panowanie nad maszyną. Był na to za dobry. Z odrazą myślę o tym, że to szczepionka go wykończyła; sam dostałem kilka szpryc” – powiedziało nasze źródło.

Real Raw News (Same Suche Fakty) nie przypisują zgonów pracowników stacji W.B.T.V. skrzepo-twórczym zastrzykom, gdyż potrzebne są konkretne dowody. Istnieje jednak niezaprzeczalne powiązanie między zastrzykami a zachorowaniem lub śmiercią pilotów w trakcie lotu.

Real Raw News (Same Suche Fakty) zaczęły donosić o tych przypadkach we wrześniu 2021-go roku, kiedy to piloci USAF (Siły Lotnicze Stanów Zjednoczonych) zaczęli masowo odmawiać wykonywania lotów w proteście przeciwko nakazowi przyjmowania zastrzyków, wydanego przez sekretarza obrony Lloyda Austina i po tym, jak ich zaszczepieni koledzy zaczęli spadać z czystego nieba, co Departament Obrony nazywał „wypadkami szkoleniowymi". 15-go października 2021-go roku zaszczepiony pierwszy pilot samolotu American Airlines A320 doznał zawału serca z powodu ostrego zapalenia mięśnia sercowego. Refleks, spostrzegawczość i szybkość działania drugiego pilota uchroniła płatowiec przed runięciem z wysokości.

Teraz reżimowy H.H.S. (Health and Human Services – Zdrowie i Opieka Społeczna) chce ponownie narzucić nakazy dotyczące masek i zastrzyków, co może zagrozić życiu jeszcze większej liczby naiwnych, łatwowiernych owiec. Wczoraj reżim użył rekwizytu, aby przestraszyć ludzi, żeby się przebadali i zaszczepili przed gorączką podróży na Święto Dziękczynienia. Wtórnik nieżyjącego dra Anthony'ego Fauci, znanego również jako Doktor Śmierć, pojawił się obok rzecznika prasowego administracji Karine Jean-Pierre w replice sali odpraw Białego Domu, przed gronem dziennikarzy, która od dawna podżegała reżimową szaradę. Jednak jeden z dziennikarzy wywrócił scenariusz do góry nogami i zapytał fałszywego Fauciego o pochodzenie wirusa. Sobowtór lub projekcja została najwyraźniej przyuczona do odpowiadania tylko na łagodne pytania, co skłoniło Jean-Pierre'a do wybuchu maniakalnej tyrady i przedwczesnego zakończenia spotkania.

 

*     *     *

Zgony na drogach i torach

 

Źródłowpisu i zdjęć: https://realrawnews.com/2022/11/uncounted-vaccine-deaths-on-our-highways-and-railways/

Michael Baxter, 27 XI 2022

Na tej stronie internetowej poświęcono sporo czasu na doniesienia o związanych z zastrzykami ofiarach śmiertelnych i poszkodowanych w samolotach, jednak do tej pory gęsta mgła i rządowe tuszowanie spowijały równie przygnębiające statystyki: liczbę zaszczepionych kierowców, którzy zmarli lub zachorowali za kierownicą oraz wypadki, które spowodowały znaczne straty w ludziach lub szkody materialne.

Wojsko amerykańskie zaczęło badać te dane w połowie 2022-go roku po tym, jak kilku świeżo zaszczepionych żołnierzy zginęło w wypadkach samochodowych. Białe Kapelusze zleciły swoim pobratymcom z Korpusu Inżynierów Wojsk Stanów Zjednoczonych i Wojskowego Szpitala Medycznego Womack w Fort Bragg przebadanie siedmiu wraków – w każdym przypadku zginął kierowca, który był jedynym pasażerem pojazdu. Wypadki miały miejsce w okresie od stycznia do marca 2022-go roku. Podczas gdy Korpus Inżynierów badał meldunki z wypadków samochodowych, personel medyczny w Fort Bragg wertował dzienniki medyczne i akty zgonu zmarłych żołnierzy.

Wstępne sprawozdania ujawniły, co następuje: średni wiek kierowców to 23 lata; sześciu było mężczyznami; co ważne, wszyscy przyjęli zastrzyk na kowid-19 w ciągu 10 dni przed zgonem; żaden nie był chory ani miał schorzeń współistniejących, które by wykluczały ich zdolność do zaciągnięcia się do sił zbrojnych; pośmiertne badania toksykologiczne dały wynik ujemny; wszystkie zejścia przypisano „utracie panowania nad pojazdem z powodu nagłego zawału mięśnia sercowego", czyli ataku serca.

U czterech z sześciu ofiar płci męskiej lekarze sądowi stwierdzili „grube skrzepy krwi” (o średnicy nawet jednego centymetra " w tętnicy udowej, a także powiększenie serca. Obie wymienione rzeczy to znane skutki uboczne szczepionki na kowid-19.

Te niepokojące doniesienia skłoniły Białe Kapelusze do zastanowienia się, czy rząd federalny w sposób zwodniczy nie ukrywa spowodowanych zastrzykami wypadków samochodowych na autostradach naszego kraju. W październiku Białe Kapelusze zwróciły się do Dowództwa Cybernetycznego Wojska USA o pomoc w przeszukaniu bazy danych prowadzonej przez Krajową Administrację Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (National Highway Traffic Safety Administration), która jest nadzorowana przez człowieka Ukrytego Państwa i sekretarza transportu Pete'a Buttigiega.

Rozpoznanie przeprowadzone przez Dowództwo Cybernetyczne ujawniło rażące niespójności: w komputerze N.H.T.S.A. znajdowały się dwa rozbieżne zestawy danych, sporządzone odpowiednio 15-go i 19-go września, przy czym każdy zapis zawierał zarówno liczbę wypadków jak i ofiar śmiertelnych od stycznia do czerwca 2022-go roku. Ten drugi arkusz, czyli poprawiony, został umieszczony na stronie internetowej N.H.T.S.A. i stwierdzono 20175 ofiar śmiertelnych – liczba ta obejmuje kierowców, pasażerów i ofiary pośrednie. Innymi słowy, jeśli kierowca zjechał z drogi i śmiertelnie potrącił trzech pieszych, to ich zgon też jest tu uwzględniony.

Niepublikowany arkusz kalkulacyjny zawierał wyraźnie różne liczby. Według niego w pierwszej połowie 2022-go roku 39 465 wypadków spowodowało śmierć 41 970 osób – ponad dwukrotnie więcej niż podano do wiadomości publicznej.

„Nie możemy ostatecznie udowodnić oszustwa, ale to niezwykle osobliwe, iż dwa sprawozdania napisane w odstępie kilku dni różnią się od siebie tak bardzo, (duża różnica w liczbach). Jeśli ktoś pomylił się o 10, 100, a nawet 1000, to tak, to może wydawać się tym powodem do przerobienia sprawozdania. Ale to naszym zdaniem i to tylko nasze zdanie, że komputer N.H.T.S.A. sfałszował opublikowane dane, aby dopasować je do danych, zanim zastrzyki były ogólnie dostępne” – powiedziało źródło w Dowództwie Cybernetycznym portalowi Real Raw News (Same Suche Fakty).

Dodało, iż Dowództwo Cybernetyczne nie ma ani siły roboczej, ani możliwości, aby dokopać się do 39 465 sprawozdań o wypadkach. „Wygląda na to, że wydział transportu usuwa raporty, w których zastrzyki były przyczyną wypadków".

Dowództwo Cybernetyczne prześledziło, przeanalizowało również wypadki kolejowe. W tygodniu rozpoczynającym się 20-go października sześć pociągów wykoleiło się w ciągu 36 godzin w całych Stanach Zjednoczonych. Szczególnie niebezpieczny był wypadek w Orneville w stanie Maine, gdzie na torach spiętrzyło się wiele wagonów. Krajowy Zarząd Kolei (F.R.A.) stwierdził, iż uszkodzone tory kolejowe przebiły wagon towarowy. Dowództwo Cybernetyczne twierdzi jednak, że ma nagranie inżyniera rozmawiającego z obsługą lokomotywy na kilka sekund przed wykolejeniem. „Nie czuję się zbyt dobrze, zaszczepiłem się dziś rano" – powiedział maszynista, gdy 76-wagonowy pociąg Canadian Pacific przechylił się w lewo i wykoleił.

„Te zastrzyki zabijają ludzi" – powiedziało nasze źródło w Dowództwie Cybernetycznym. „Będzie tylko gorzej, dopóki większość ludzi nie obudzi się i nie odrzuci ich całkowicie ".

 

 

*     *     *

Śmierć pilota podczas startu

 

Źródłowpisu i zdjęć: https://realrawnews.com/2022/12/vaxxed-pilot-dies-during-takeoff/

Michael Baxter, 4 XII 2022

Samolot Envoy Air, lot 3556, Embracer E175 obsługiwany przez American Eagle uległ awarii podczas lotu kilka sekund po wylocie z międzynarodowego lotniska Chicago-O'Hare do Columbus w stanie Ohio. Kapitan Patrick Ford mówił spójnie i wyraźnie do A.T.C. (Air Traffic Control – Kontrola Ruchu Lotniczego), kiedy jego głos nagle się urwał. Kilka minut później drugi pilot Brandon Hendrickson powiadomił A.T.C., że panuje nad samolotem i że Ford stracił przytomność za sterami, oraz zgłosił zamiar natychmiastowego powrotu na lotnisko. Samolot wylądował bezpiecznie, lecz Ford zmarł. Hendrickson i pilot American Airlines po służbie podnieśli Forda z fotela, gdy ratownicy medyczni weszli na pokład samolotu i desperacko walczyli o uratowanie mu życia. Później ustalono, że Ford doznał śmiertelnego zawału serca.

Powyższy akapit podsumowuje oficjalną wersję zdarzenia.

Jednak dochodzenie Real Raw News (Samych Suchych Faktów) w sprawie przedwczesnego zejścia Forda, wspomagane przez informatora F.A.A., nieoczekiwanie ujawniło, że Ford, który miał 54 lata i cieszył się dobrym zdrowiem przed swoją nagłą śmiercią przyjął zastrzyk z dawką przypominającą na kowid-19 dwa dni przed swoim ostatnim lotem, o czym nie wspomniano w jego akcie zgonu ani w nekrologu.

Publicznie dostępne nagrania z sytuacji awaryjnej ograniczają się do rozmowy pilotów lotu 3356 z A.T.C. Nie ma tam żadnej dyskusji, jaką pilot i drugi pilot mogli odbyć, gdy Ford zdał sobie sprawę, że ma kłopoty. Podczas startu i lądowania załogi lotnicze zazwyczaj zachowują ciszę w kokpicie, co oznacza, że rozmowy są zabronione, aby piloci mogli skupić się wyłącznie na swojej pracy. Większość wypadków lotniczych zdarza się podczas startu i lądowania.

Jednak w przypadku lotu 3556, Ford powiedział Hendricksonowi, że ma „światłowstręt i zawroty głowy" krótko po tym, jak Hendrickson podniósł podwozie, według osoby poufnej z F.A.A., która twierdzi, iż Envoy/American Eagle i F.A.A. sprawdziły czarną skrzynkę z nagraniem rozmowy w kokpicie, na której zachowane są dźwięki dobiegające z kabiny, w tym rozmowy pilotów.

 

„Wydarzenia potoczyły się szybko. Kapitan Ford powiadomił pilota Hendricksona, że czuje się przygnębiony, ma zawroty głowy, po czym najwyraźniej zmienił zdanie, mówiąc coś w rodzaju „Nieważne, nic mi nie jest”. Następnie Hendrickson spytał, czy jest chory widząc, że wygląda trochę blado. Kapitan Ford powiedział, że kilka dni temu przyjął zastrzyk na kowid-19 i prawdopodobnie ma łagodną reakcję. Następnie słychać, jak Ford rozmawia z A.T.C., po czym osuwa się w przód na swoim fotelu i umiera” – wyjaśniło nasze źródło.

Rząd federalny, dodał, wywarł ogromny nacisk na przemysł lotniczy, w tym F.A.A. i N.T.S.B., aby nie umieszczać słowa „szczepionka" w sprawozdaniach o wypadkach.

„Jeśli sprawozdanie ze słowem kowid-19 lub szczepionka trafi na nasze biurka jest zmieniane, aby pominąć te słowa” – powiedział. „To oczywiste, że rząd nie chce, aby jego szczepionka była oczerniana”.

Powiedział również, że F.A.A. i N.T.S.B. pogrzebały setki sprawozdań, w których zastrzyk mógł być przyczyną wypadków. Liczba ofiar śmiertelnych i zachorowań pilotów wzrosła wykładniczo od czasu wprowadzenia obowiązkowych szczepień.

Jak stwierdzono w naszym ostatnim artykule na ten temat, Real Raw News (Same Suche Fakty) nie mogą udowodnić przyczynowości. Niemniej jednak, trzeba by być krótkowzrocznym, aby nie zauważyć tutaj związku. A gdyby zastrzyki były naprawdę klinicznie bezpieczne i skuteczne, dlaczego rząd miałby uciekać się do podstępu?

 

*     *     *

Możni tego świata, którzy ściągnęli na ostatnie spotkanie do Davos zastrzegli sobie, że piloci samolotów, którymi podróżowali mieli być niezaszczepieni na kowid. 

Źródło: https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica2/sociopol_globalelite467.htm